Reminder: “I Want A Boy For My Birthday” drops December 15th at 7PM

A

Anonymous

Guest
What are the odds....heart yes....brain ....it ain't gonna happen!!!
 

Famous when dead

Vulgarian
Moderator
Sounds promising:
Dale's reply yesterday to:
Should’ve posted on Mozza’s birthday :( wasted potential haha but can’t wait!!

was:
Well the date is a birthday, my birthday, which is why it was chosen.

Regards,
FWD.
 

21punksalute

Junior Member
I hope it never comes out. I know its an innocent cover but Morrissey saying he “ wants a boy” isn’t gonna play well very today.
#metooismurder
 
A

Anonymous

Guest
Agree. What’s the point of all this excitement buildup? It’s a shitty little cover that nobody will pay attention to
Correct. Not sure what the wankfest is.
Even if it wasn’t a cover, the fact it’s not seen the light of day for nigh on 40 years, tells you a story.
 
A

Anonymous

Guest
I meant what I said. You are a devoted fan that sees no flaws in her master. Do you clap when Mozzy takes a perfectly shaped morning shit?
That's actually called a master when you have the perfect dump in the stool.
 

Similar threads

Top Bottom